Υποστήριξη

Η Λογισμική βρίσκεται στο πλευρό των πελατών της όλα τα χρόνια της συνεργασίας της με αυτούς. Στην πραγματικότητα το Εισιτήριο είναι ταυτόχρονα και το προϊόν μιας τέτοιας αμφίδρομης και φιλικής σχέσης.

Μέσα από τις παρατηρήσεις, τις σημειώσεις, τα προβλήματα ενδεχομένως και τις απορίες του τελικού χρήστη ο κατασκευαστής software μαθαίνει και βελτιστοποιεί το προϊόν του.

Για το λόγο αυτό η εταιρεία μας βρίσκεται διαρκώς δίπλα στους πελάτες της, παρέχοντας τεχνική υποστήριξη, άμεσα και αποτελεσματικά.

Είναι χαρά μας, να συμβάλλουμε στην ομαλή και εύρυθμη λειτουργία των ταμείων των θεάτρων, καθώς θεωρούμε ότι το ταμείο είναι ένας από τους πιο νευραλγικούς τομείς σε μια τέτοια επιχείρηση.

Για την τεχνική υποστήριξη στοιχειοθετείται μια ειδική σύμβαση, συνήθως σε ετήσια βάση.